De vliegreis

2 oktober 2016 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Hoi allemaal,

Wij zijn aangekomen in Zuid Afrika na een vliegreis van 11 uur. Een hele zit kan ik jullie wel vertellen. Maar ondanks dat is het mij erg meegevallen. Ons vertrek ging niet zonder slagen of stoot. Wij hebben 2 koffers mee een grote en een slag kleiner Gaan wij onze koffers inchecken is de grote koffer 2 kilo te zwaar namelijk 25 kilo ipv 23 en de kleine is 16kg. En dat mag niet (vroeger telde ze het gewicht van beide koffers bij elkaar op, maar dat is verledentijd) Stonden wij daar met 2 koffers open bij een levens grote weegschaal 2 kilo kleding van de ene koffer in de andere te doen. En dan is het een weer de kunst om de kleine koffer dicht te krijgen. Wij zijn nu in een hotel bij het vliegveld.  Wij gaan morgen onze huurauto op halen en gaan dan Kaapstad ontdekken

1. Yvonne:
    3 oktober 2016
    Leuk om zo snel al wat op jullie blog te zien .geniet ervan. Wij gaan maar weer aan het werk
  2. Ingrid:
    Geweldig , veilig aangekomen en nu genieten van Afrika
  3. Evelyn Groot:
    3 oktober 2016
    Haha Sonje je kan beter gaan fietsen dan neem je niet zo veel kleding mee hoor !!! Hoog uit twee setjes...
    Veel plezier en ga lekker mee genieten van jullie blog.
  4. Margreet:
    3 oktober 2016
    Lekker op weg en nu genieten van jullie vakantie ,ik vind het geweldig.Pas goed op elkaar daar!!!!xxx
  5. Anneke van Lierop:
    Goed dat de reis goed gegaan is ,nu lekker genieten. Gr Anneke van Lierop
  6. Marieke:
    3 oktober 2016
    Ach jeetje, ja over dat gewicht van de koffers had ik jullie wel kunnen vertellen... Toen ik terugging uit Jo'burg moest mijn koffer ook open om nog gewicht te verdelen over handbagage en de koffer van Stefan ;) Het houdt wat in! Fijn dat de reis ondanks de hele zit is meegevallen. Vandaag Cape Town opsnuiven! Heeeerlijk. Veel plezier!
  7. Mam:
    3 oktober 2016
    natuurlijk heb je te veel kleren mee genomen,wat terug niet meer past laat je daar en nu genieten
  8. Maaike:
    3 oktober 2016
    Fijn dat jullie er zijn en nu lekker genieten. Ik blijf jullie volgen. Leuk hoor!
  9. Miranda:
    6 oktober 2016
    Jeetje Son, wat een gedoe met de koffers. In Johannesburg is dat ook een gedoe! Wij hadden toen ook teveel bagage. We werden zo doorgestuurd naar loket om bij te betalen .is wel een aandachtspuntje waard hoor.
    Jullie voorbereidingen zijn al een boekwerk waard!
    Geniet van jullie reis, xx