Bloemfontein

20 oktober 2016 - Bloemfontein, Zuid-Afrika

Vandaag regen, storm, hagel, zwaar bewolkt 21gr

Wij werden vanochtend wakker met regen en onweer. De mensen in Bloemfontein zijn hier in ieder geval blij mee, wij wat minder.  Na een rustige ochtend waar de mannen het over vogels hebben gehad, gingen wij op pad. Wij zijn naar Oliewenhuis geweest dit is een museum met een beeldentuin. Was leuk om te zien maar niet spectaculair. Daarna met veel gezoek nogmaals naar natuurpark Naval Hill geweest.  De eerste keer, vorige week waren wij samen met Kiepie hier naartoe geweest maar niet goed opgelet hoe hij heeft gereden. Wij zagen het wel liggen maar kwamen maar niet bij de ingang. Maar na lang heen en weer gereden te hebben vonden wij de ingang.  Vandaag giraffen gezien, struisvogels en blesbokken. Wat blijft het toch mooi om deze dieren van zo dichtbij in de vrije natuur te zien.  Toen wij terug kwam bij Kiepie en Dirkie brak het noodweer los, regen, storm en hagel. Dit is abnormaal voor deze tijd van het jaar. Het waaide zo erg dat het bladeren regent. Morgen ga ik nog een rondje door de tuin (het is eigenlijk een park) maken en foto's maken zodat jullie een indruk kunnen krijgen hoe mooi en inmens deze is.

1. Mam:
    20 oktober 2016
    de laatste dagen geniet er nog maar van
  2. Ingrid Mangelsdorf:
    21 oktober 2016
    oei het weer is nu wat minder, hier ook hoor, wind en regen en soms een zonnetje