Wicklow Moutains roadtrip

20 juni 2023 - Wicklow Mountains, Ierland

Na het ontbijt in de auto gestapt richting het kleine dorpje Avoca. Het dorpje is bekend om de Ierse serie Ballykissangel. In Avoca is een weverij waar de bekende Avoca-shawsls en kleding gemaakt wordt. Heel leuk om even te zien,  maar een sjaal van €129,00 vindt ik een beetje te veel ook al was hij wel heerlijk zacht. Hierna door gereden naar de Glenmalure Valley. Bij het dorpje Glenmalure had je een waterval, niet heel spectaculaire maar wel weer leuk. Hierna doorgereden naar Glendalough hier zijn oude ruïnes en het Upper Lake een meer tussen de bergen in.  Hier in het  plaatsje nog een hert met een jong zien lopen, die liepen daar of het de gewoonste zaak van de wereld was. De hele rit heb je een onwijs mooie omgeving en uitzichten. Onderweg moet je niet verbaast zijn dat er schapen op de weg lopen en als je er langs rij kijken ze zeer verontwaardiging. Het was vandaag grotendeels zonnig 21gr met af en toe regen en dan was her 24gr. Als je te dicht tegen de middenlijn of kantlijn gaat met je auto gaat er een alarm af, maar dit is het zelfde geluid als mijn pomp, dus hoe vaak ik mijn pomp al niet heb gepakt deze dagen.  Wij zitten nu de komende 2 dagen in een hotel waar 90% golfers zijn. Vanavond vroeg een man of wij ook golfers waren en Chris gelijk nee, wij surfen op golfen, je had het gezicht van die man moeten zien, echt van die spoort niet😄

1. Mam:
    21 juni 2023
    Leuk om te zien
  2. Sonja:
    21 juni 2023
    Elke dag kan je weer een nieuw verslag met foto's zien