Reacties

Reacties 1 - 50 van 134

Naam Reactie Datum
Bets Bantema-Hiemstra Wat leuk. Veel plezier van en met die beessies 7 dec. '17
Corry Dus alles is nu voor elkaar de vogels fladdere waar… 7 dec. '17
Mariek Nou wat een prachtig avontuur weer! Ontzettend leuk… 22 okt. '17
Desiree Door jullie reis ook een beetje vakantie gehad. Dankie.… 22 okt. '17
Jacq Wat weer een avontuur. Toch weer allemaal heel beeldend… 22 okt. '17
Margreet Welkom thuis Sonja en Chris .Oost West thuis best.Bedankt… 21 okt. '17
Ingrid Mangelsdorf Oh nu weer in het natte Kikkerlandje gelukkig is de… 21 okt. '17
Yvonne Wij hebben genoten van jullie verslagen .jammer dat… 21 okt. '17
Corina Welkom thuis.... wat weer een belevenissen... super… 21 okt. '17
Monique Wennink Welkom thuis, zal wel even afkicken zijn. Wat een… 21 okt. '17
Mieke welkom thuis. Het was leuk om met jullie "mee"… 21 okt. '17
Corry Dit was het dus , eenhele mooie reis en een heel leuk… 21 okt. '17
Bets Bantema-Hiemstra Dat is jammer. Je moet wel wat over hebben voor zo'n… 20 okt. '17
Yvonne Dat is balen zeg dat de vogels nu niet mee kunnen… 20 okt. '17
Margreet Je kunt nu in Anna P terecht voor je giraffe hoor… 20 okt. '17
Corry Jammer maar veiligheid gaat voor alles 20 okt. '17
Cees Lekker hoor 19 okt. '17
Bets Bantema-Hiemstra Wacht op de vogelplaatjes 19 okt. '17
Margreet Wat heerlijk allemaal en maar genieten wat ben je… 19 okt. '17
Desiree "Wat een rot leven hebben jullie toch" :-)… 19 okt. '17
Heidi Tromp Zo ken ik Chris, succes met de koffer! 19 okt. '17
Margreet Jeetje Son jij bent blij als je weer terug bent dat… 18 okt. '17
Ingrid Mangelsdorf Bij dit verslag komt zomaar het lied Birds van Anouk… 17 okt. '17
Yvonne Lekker dat je was gedaan word voelt vast lekker luxe… 17 okt. '17
Desiree Last but not least thuis komen hoe fijn is dat. Groeten… 17 okt. '17
Joke Dekker Hoi Sonja en Chris, nog even lekker genieten en veel… 17 okt. '17
Margreet Wat fijn dat het steeds mooi weer blijft Sonja dat… 17 okt. '17
Heidi Tromp Gezellige dagen nog, lekker genieten! 17 okt. '17
Marieke Kan mij voorstellen dat het weer heerlijk voelt om… 16 okt. '17
Maaike Mooie reis weer. Nog even lekker genieten. Leuk jullie… 16 okt. '17
Bets Bantema-Hiemstra Zet je de vogeltjes van Chris straks ook op de foto.… 16 okt. '17
Ingrid Geniet van de laatste dagen daar en nu dan ook van… 16 okt. '17
Ingrid Mangelsdorf Lijkt niet een dag met hoogtepunten op de "oliebol"… 15 okt. '17
Ingrid Mangelsdorf Weer leuk beschreven Sonja, wat een mooie reis maken… 15 okt. '17
Bets Bantema-Hiemstra Ook naar de valley of desolation geweest? Om de prachtige… 14 okt. '17
Margreet Wat weer een leuk verhaal ,ja ik vind dat je die man… 14 okt. '17
Desiree Enig. Neem mee die kerel. Kan hij mijn auto ook wassen… 14 okt. '17
Marieke Mooi verhaal en toch leuk, een schone auto! 14 okt. '17
Bert van klink Geen foto van de wassende mannen?πŸ˜‰πŸ˜‰ 13 okt. '17
Yvonne Leuk hutje en wat gaat de tijd snel . Geniet van jullie… 13 okt. '17
Bert van klink Ziet er te gek uit zus Nu nog 1 week te gaan. Wordt… 13 okt. '17
Margreet Wat leuk Sonja je ronde huisje ,ja en jij met je vingerhoedjes… 13 okt. '17
Desiree Wat een super mooie accomodatie. Jammer vd leeuwen,… 13 okt. '17
Marieke Prachtige accommodatie! Jammer van de leeuwen, maar… 12 okt. '17
Jeannet Super wat een mooie reis 12 okt. '17
Yvonne Wat een mooie plaatjes al die mooie dieren gespot. 12 okt. '17
Margreet Wat een lekkere snelweg Sonja maar wel de moeite waard… 12 okt. '17
Joke Dekker Hoi Sonja en Chris, Wat geweldig en wat een mooie… 12 okt. '17
Bets Bantema-Hiemstra Mooi hè. Moeten echt eens foto's uitwisselen. 12 okt. '17
Corry Goed voor de veering uit te proberen en dat lukt aardig… 12 okt. '17

 1 2 3 Volgende »