Reacties
Reacties 1 - 50 van 134
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Bets Bantema-Hiemstra | Wat leuk. Veel plezier van en met die beessies | 7 dec. '17 |
| Corry | Dus alles is nu voor elkaar de vogels fladdere waar… | 7 dec. '17 |
| Mariek | Nou wat een prachtig avontuur weer! Ontzettend leuk… | 22 okt. '17 |
| Desiree | Door jullie reis ook een beetje vakantie gehad. Dankie.… | 22 okt. '17 |
| Jacq | Wat weer een avontuur. Toch weer allemaal heel beeldend… | 22 okt. '17 |
| Margreet | Welkom thuis Sonja en Chris .Oost West thuis best.Bedankt… | 21 okt. '17 |
| Ingrid Mangelsdorf | Oh nu weer in het natte Kikkerlandje gelukkig is de… | 21 okt. '17 |
| Yvonne | Wij hebben genoten van jullie verslagen .jammer dat… | 21 okt. '17 |
| Corina | Welkom thuis.... wat weer een belevenissen... super… | 21 okt. '17 |
| Monique Wennink | Welkom thuis, zal wel even afkicken zijn. Wat een… | 21 okt. '17 |
| Mieke | welkom thuis. Het was leuk om met jullie "mee"… | 21 okt. '17 |
| Corry | Dit was het dus , eenhele mooie reis en een heel leuk… | 21 okt. '17 |
| Bets Bantema-Hiemstra | Dat is jammer. Je moet wel wat over hebben voor zo'n… | 20 okt. '17 |
| Yvonne | Dat is balen zeg dat de vogels nu niet mee kunnen… | 20 okt. '17 |
| Margreet | Je kunt nu in Anna P terecht voor je giraffe hoor… | 20 okt. '17 |
| Corry | Jammer maar veiligheid gaat voor alles | 20 okt. '17 |
| Cees | Lekker hoor | 19 okt. '17 |
| Bets Bantema-Hiemstra | Wacht op de vogelplaatjes | 19 okt. '17 |
| Margreet | Wat heerlijk allemaal en maar genieten wat ben je… | 19 okt. '17 |
| Desiree | "Wat een rot leven hebben jullie toch" :-)… | 19 okt. '17 |
| Heidi Tromp | Zo ken ik Chris, succes met de koffer! | 19 okt. '17 |
| Margreet | Jeetje Son jij bent blij als je weer terug bent dat… | 18 okt. '17 |
| Ingrid Mangelsdorf | Bij dit verslag komt zomaar het lied Birds van Anouk… | 17 okt. '17 |
| Yvonne | Lekker dat je was gedaan word voelt vast lekker luxe… | 17 okt. '17 |
| Desiree | Last but not least thuis komen hoe fijn is dat. Groeten… | 17 okt. '17 |
| Joke Dekker | Hoi Sonja en Chris, nog even lekker genieten en veel… | 17 okt. '17 |
| Margreet | Wat fijn dat het steeds mooi weer blijft Sonja dat… | 17 okt. '17 |
| Heidi Tromp | Gezellige dagen nog, lekker genieten! | 17 okt. '17 |
| Marieke | Kan mij voorstellen dat het weer heerlijk voelt om… | 16 okt. '17 |
| Maaike | Mooie reis weer. Nog even lekker genieten. Leuk jullie… | 16 okt. '17 |
| Bets Bantema-Hiemstra | Zet je de vogeltjes van Chris straks ook op de foto.… | 16 okt. '17 |
| Ingrid | Geniet van de laatste dagen daar en nu dan ook van… | 16 okt. '17 |
| Ingrid Mangelsdorf | Lijkt niet een dag met hoogtepunten op de "oliebol"… | 15 okt. '17 |
| Ingrid Mangelsdorf | Weer leuk beschreven Sonja, wat een mooie reis maken… | 15 okt. '17 |
| Bets Bantema-Hiemstra | Ook naar de valley of desolation geweest? Om de prachtige… | 14 okt. '17 |
| Margreet | Wat weer een leuk verhaal ,ja ik vind dat je die man… | 14 okt. '17 |
| Desiree | Enig. Neem mee die kerel. Kan hij mijn auto ook wassen… | 14 okt. '17 |
| Marieke | Mooi verhaal en toch leuk, een schone auto! | 14 okt. '17 |
| Bert van klink | Geen foto van de wassende mannen?ππ | 13 okt. '17 |
| Yvonne | Leuk hutje en wat gaat de tijd snel . Geniet van jullie… | 13 okt. '17 |
| Bert van klink | Ziet er te gek uit zus Nu nog 1 week te gaan. Wordt… | 13 okt. '17 |
| Margreet | Wat leuk Sonja je ronde huisje ,ja en jij met je vingerhoedjes… | 13 okt. '17 |
| Desiree | Wat een super mooie accomodatie. Jammer vd leeuwen,… | 13 okt. '17 |
| Marieke | Prachtige accommodatie! Jammer van de leeuwen, maar… | 12 okt. '17 |
| Jeannet | Super wat een mooie reis | 12 okt. '17 |
| Yvonne | Wat een mooie plaatjes al die mooie dieren gespot. | 12 okt. '17 |
| Margreet | Wat een lekkere snelweg Sonja maar wel de moeite waard… | 12 okt. '17 |
| Joke Dekker | Hoi Sonja en Chris, Wat geweldig en wat een mooie… | 12 okt. '17 |
| Bets Bantema-Hiemstra | Mooi hè. Moeten echt eens foto's uitwisselen. | 12 okt. '17 |
| Corry | Goed voor de veering uit te proberen en dat lukt aardig… | 12 okt. '17 |
1 2 3 Volgende »

- Bets Bantema-Hiemstra: Wat leuk. Veel plezier van…
- Corry: Dus alles is nu voor elkaar…
- Mariek: Nou wat een prachtig avontuur…
- Desiree: Door jullie reis ook een…
- Jacq: Wat weer een avontuur. Toch…
Alle reacties »