De cruise

4 oktober 2021 - Bari, Italië

Maandag 04-10-2021. Zonnig 28 gr. Vandaag de grote dag we gaan een cruise maken. In de ochtend nog wat door Bari gewandeld en voor ons mocht het wel 14.00 uur zijn. Koffie gedaan op het terrasje bij de stefijs cathedral en geluncht bij het tentje van de eerste dag. Om 13.15 uur onze koffers opgehaald bij de B&B om richting de haven te lopen (ongeveer 15 a 20 minuten) om te gaan inchecken bij het cruiseschip.  We waren niet de enige. Eerst ons aanmelden ons QR code laten zien. Toen door naar de teststraat.  Getest en we werden per vak ingedeeld om te wachten op de uitslag. Dit duurde ongeveer 20 minuten.  Ons hele vak was negatief en mochten richting boot.  Op het schip werd ons de weggewezen naar onze hut 12112 (balkon hut op dek 12). Dit alles heeft ongeveer 1 uur geduurd.  Na de koffer te hebben uitgepakt het schip eens gaan verkennen en wat gegeten.  Een mooi groot schip met 13 etages . Wij liggen onder het restaurant.  's avonds allergard gegeten. Het was niet veel maar wel lekker. Wij hadden een tafel voor zijn 2e wat wij wel lekker vonden. We hebben nog tot nu toe nog geen Nederlands gehoord. S, avonds nog wat gedronken in de pianobar en op tijd naar bed, waren toch wel moe.