Zeedag

5 oktober 2021 - Ionische Eilanden, Griekenland

Dinsdag 05-10-2021. Zonnig 23 gr. Vandaag hadden we een zeedag. We vaarde langs de Ironische eilanden. Dit vonden wij wel fijn, dan konden we het schip nog wat verkennen want het is 1 doolhof,  alles lijkt op elkaar.  We hebben heerlijk liggen zonnen op het dek. Niet bij het zwembad dat was een onwijze herrie daar werden ook allerlei activiteiten gedaan en dan dat geschreeuw door die microfoon (of wij worden oud). Wat ons wel opvalt is dat de gasten veelal Italianen zijn. En best wel jong (eind 20 begin 30) dat hadden we niet verwacht we dachten met een bejaarde soos mee te gaan en dat viel reuze mee.  Er zaten natuurlijk wel ouderen op maar die waren ruim in de minderheid. Ontbijt hadden we in buffetvorm en tevens ook de lunch die niet al te best voor mijn was. Pizzapunten, patat,  hamburgers, knakworst, pastas,  croissant.  Ik kon alleen sla pakken. S'avonds weer heerlijk gegeten soep en vis als hoofd gerecht. Na het eten nog in de Topazio Mixology bar gezeten waar een goede jongen bekende liedjes zong.