Laatste dag

15 oktober 2021 - Bari, Italië

Het is vandaag bewolkt en 15 gr met veel wind. We hadden voor het mooie gisterenavond gelijk op het vliegtuig richting huis moeten stappen, want vandaag liepen we echt met onze ziel onder de armen om de dag door te komen. Eigenlijk hadden we alles al gezien en het was niet echt lekker terras weer. We zijn naar het station gelopen om te kijken hoe lang het lopen was, want bij het station stonden taxi's die ons vanavond naar het vliegveld kunnen brengen. Het was 15 a 20 minuten lopen, dus wel te doen. Ook nog in de nieuwe stad een zwart tasje van Rossi gekocht (€125,00 met korting). Tijdens de cruise totaal 8 vingerhoedjes gescoord en 5 magneten. De Luchthaven van Bari is niet zo groot, er waren maar een paar winkeltjes. Dus het was echt wachten on onze tijd uitzitten. We hadden nog een half uur vertragen en vertrokken om 22.30 uur en landen op 1.00 uur in Nederland. Naar de auto toe die we op Schiphol hadden geparkeerd (P1 vaan €150.00 ). Dat is toch wel ideaal. Om 2.30 uur waren we weer thuis.