Laatste dag Zuid-Afrika

21 oktober 2016 - Bloemfontein, Zuid-Afrika

Vandaag zonnig 28gr

Vandaag is onze laatste dag in Zuid Afrika. Vanavond om 23.30 uur vliegen wij terug vanaf Johannesburg naar Amsterdam. Maar eerst vanavond nog de vlucht van Bloemfontein naar Johannesburg van 1 uur met een propeller vliegtuigje. Daar zie ik nog het meeste tegen op. Vandaag nog weinig gedaan, de koffers in gepakt, Chris en Kiepie hebben nog een laatste ronde langs de volières gedaan en ik zo als belooft een rondje in de tuin gemaakt en foto's gemaakt van deze prachtige tuin( of moet ik zeggen park). Tussen de middag nog heerlijk uit eten geweest in de New Yorker in Bloemfontein. Bekijk de foto's van de tuin en oordeel zelf. Morgen komt er nog een laatste verslag met de foto's van de vogels waarvoor wij deze mooie reis hebben gemaakt. Want tot op heden hebben wij onze vogels nog niet gezien, daar zij in quarantaine zitten. Zij vliegen vannacht met ons mee terug naar Nederland en zien ze dan

1. Stefan:
    21 oktober 2016
    Tijd vliegt wanneer het leuk is. Zeker een mooie tuin en zoals ik het kon zien ook weer mooi weer op jullie laatste dag! Goede terugvlucht!
  2. Corina:
    21 oktober 2016
    Oh wat jammer, alweer voorbij..... ik kom gauw langs om de verhalen te horen... goede terugvlucht
  3. Ingrid Mangelsdorf:
    21 oktober 2016
    lijkt zeker meer op een park dan een tuin Helaas is jullie mooie reis er bijna teneinde. De mooie herinneringen blijven. En als je je verslagen gaat lezen, beleef je alles weer Goede terugreis
  4. Ton Sijbom:
    21 oktober 2016
    Goede reis ook voor de vogels
  5. Anneke van Lierop:
    22 oktober 2016
    Genoten van je verhalen,goeie vlucht terug