Einde cruise

11 oktober 2021 - Bari, Italië

Maandag 11-10-2021 bewolkt 14 gr. Vandaag komen we weer aan in Bari en gaan we weer van het schip.  De cruise zit erop. Het viel niet tegen maar we zullen het voorlopig niet meer doen. Eerst moeten alle corona regels weg zij, zodat je zelfstandig van het schip af mag en maximaal 1 zeedag en zeker eerder in het in het jaar om zekerder te zijn van mooi weer. Bij het afgaan van boord ging Chris zijn cruisepas af en moest hij terug naar een mannetje achter een tafel die van het geld was, als je nog niet alles betaald had aan boord. Chris dacht dat wordt als nog de € 140,00 betalen, door de fout die zij gemaakt hebben bij het overzetten van het tegoed van beide pasjes overzetten op 1 pasje. Maar nee Chris kreeg nog € 18,30 terug. Maar het duurde zo lang daar er een familie Italiaanen voor Chris stonden dit nog 29 euro bij moesten betalen maar zo druk waren met alle bonnetjes na te kijken. Ik stond al aan de kade maar Chris kwam maar niet, via een scheepsraampje vertelde hij dat het nog wel even zou duren. Toen Chris eindelijk van het schip was lopende naar de oude stad Bari gegaan. Ik had een berichtje gehad van de B&B Residenza San Marco Dei Veneziani dat wij de sleutel konden ophalen in een eettentje. Het was even zoeken maar het bleek achteraf een eettentje te zijn waar we de week ervoor wel eens hebben geluncht. Het appartement was ruim en had 2 slaapkamers een keuken met eettafel en badkamer. Het zag er goed uit, alleen de bedden waren wat zacht vonden wij. S'avonds hebben wij restaurant R4 gegeten, maar nu wel binnen want het was erg fris buiten.