1ste dag Bari

30 september 2021 - Bari, Italië

Vanochtend eerst opzoek waar we ons ontbijt konden krijgen.  Een koffie/broodjes zaak naast onze B&B konden we ons ontbijt krijgen op vertoon van onze kamer sleutel.  Na het ontbijt ons ingesmeerd met zonnebrand en toen gewandeld door de oude stad. Allemaal kleine sluip door, kruip  door straatjes. Het was elke keer weer een verrassing waar Je uit kwam. Onder weg op een terrasje koffie gedronken en weer verder. Op een gegeven moment had ik een voicemail bericht van MSC cruise dat we bepaalde formulieren nog niet hadden ingevuld. Terug op onze kamer alles ingevuld en toen bleek dat we het uitgeprint mee moesten nemen om aftegegeven voor we aan boord gaan. Dus dat werd zoeken naar een internet café en dan is Google map toch reuze handig. In de nieuwe stad er 1 gevonden. De 27 pagina's uitgeprint en klaar. Op een bepaald moment waren we opzoek naar een bepaald pleintje maar konden het niet meer vinden. Het zijn allemaal nauwe straatje die ook nog op elkaar lijken. En door die straatje rijden er ook nog scooters waar je voor moet uitkijken want ze rijden de vouwen uit je broek. Aan het eind van de middag toch nog het bewuste pleintje gevonden. Na het douchen weer naar dat pleintje gelopen en daar bij een Mexicaan gegeten. Het was in de ochtend zonnig en 24 gr aan het eind van de middag werd bewolkt maar toch nog 20gr.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade