Koffers zijn gepakt

1 oktober 2016 - Petten, Nederland

Hoi allemaal,

De koffers zijn gepakt op de laatste toiletspullen na die gaan morgen vroeg de koffer in. Nog 1 nachtje in ons eigen bed en dan gaat de reis beginnen. De kriebels zijn er nu wel. Wij hebben onwijs veel zin in deze bijzondere vakantie, alleen dat vliegen is mijn hobby niet. Maar, ja om in Zuid Afrika te komen zal ik toch in het vliegtuig moeten stappen. Wij gaan proberen om elke dag onze belevenissen en foto's op de blog te zetten zodat jullie een beetje met ons mee reizen en een indruk hebben hoe onze vakantie is. Groetjes tot vanuit Zuid Afrika

1. Anneke van Lierop:
    1 oktober 2016
    Chris en Sonja een hele mooie reis en het vliegen valt wel mee hoor Sonja,ga er lekker van genieten en een goeie vlucht .Ga jullie volgen .Groetjes Henk en Anneke
  2. Joke Boersen:
    1 oktober 2016
    Heel heel heel veel plezier, we gaan het volgen!!!
    Groetjes Joke
  3. Desiree van klink:
    1 oktober 2016
    Heel veel plezier daar samen.
    We gaan jullie volgen
    Groeten desiree
  4. Bert van klink:
    1 oktober 2016
    Heel veel plezier en een relaxe vlucht.. We gaan jullie volgen. Gr bert en desiree
  5. Sandra:
    1 oktober 2016
    Wens jullie heel veel plezier! Goede reis!
  6. Corina:
    1 oktober 2016
    Goede reis.... en heel veel plezier
  7. Petra Kaak:
    1 oktober 2016
    Een hele goede reis en heel veel plezier !!
  8. Cindy:
    Heel veel plezier samen.
  9. Ton Sijbom:
    1 oktober 2016
    Son, even doorbijten en dan gaat het plezier beginnen chris pas op dat ze je hand niet eraf knijpt
  10. Mam:
    1 oktober 2016
    verstand op nul en genieten maar
  11. Cathy Zwaag:
    2 oktober 2016
    Geniet ervan samen... dan genieten wij op afstand mee!
  12. Carla Bruin:
    Heel veel plezier samen in het mooie Afrika gr Ruud en Carla
  13. Stefan:
    2 oktober 2016
    De lange vlucht is het straks meer dan waard! Geniet ervan in ZA!
  14. Margreet:
    2 oktober 2016
    Sonja en Chris ,ik wens jullie een hele fijne tijd toe ,geniet er lekker van en ik ben heel benieuwd Son hoe het jullie zal vergaan daar.Wie had dit 9 jaar geleden verwacht.Dikke knuf .van mij Margreet.
  15. Miranda:
    6 oktober 2016
    Fijne vakantie! Geniet van alles en pas goed op jullie zelf! Xx